piątek, 1 marca 2013

Pasja

yo!  Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam rysować :)  Nic nie uspakaja i nie cieszy mnie tak jak to. Każdy człowiek powinien mieć jakąś swoją pasję, hobby czy zainteresowania, alby ODERWAĆ SIĘ OD RZECZYWISTOŚCI i tworzyć coś SWOJEGO I NIEPOWTARZALNEGO. Jak dla mnie to niesamowite jest to, gdy ktoś robi to co lubi i dostaje za to pieniądze...taka praca to moje marzenie *.* Już nie wspominając o tym, że wiele ludzi wychodzi z załóżmy depresji dzięki czemuś, czemu mogą w stu procentach poświęcić swój czas i samego siebie.  Myślę, że rysunek jest szczególną formą sztuki. Na przykład ktoś zaśpiewa, zagra na instrumencie czy zrobi coś niesamowitego z dziedziny sportu...to wszystko od razu przemija, gdy nie jest zarejestrowane przez odpowiednie sprzęty i zostaje tylko we wspomnieniach człowieka. Gdy coś narysujesz i Ci się to uda, możesz zachować to na zawsze, po latach wyciągnąć z szafki i zobaczyć co udało Ci się stworzyć w przeszłości. To na prawdę fajna sprawa. I między innymi właśnie za to, to KOCHAM. 
A WY? MACIE JAKĄŚ PASJĘ, A MOŻE TEŻ RYSUJECIE? Piszcie w komentarzach i podzielcie się swoimi zainteresowaniami :***











To parę moich rysunków :)  Jeżeli wam się podoba dodawajcie do obserwowanych, odwdzięczę się .

22 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja gram na gitarze :)
świetnie rysujesz :)

Unknown pisze...

Wow! ale masz talent! super :)

Unknown pisze...

miło, że tak uważasz :3
;*

Anonimowy pisze...

Masz talent :).
http://chomik69.blogspot.com/

Basia fashion pisze...

świetnie masz talent

MrsMargaret pisze...

WOW robi wrażenie! masz wielki talent :)!

blaubeere pisze...

swietne !!!!!!!!!!!!!!

Nowakosiaaa pisze...

Ten pierwszy rysunek jest świetny!

adrianadiamond pisze...

wow :O

kataszyyna pisze...

Masz talent i nie rezygnuj z niego ! Staraj się realizować siebie ♥
zapraszam do mnie mam nadzieję,że się spodoba :*

Patrycja pisze...

zdecydowanie masz talent! :) dodaje do obserwowanych, na pewno będę częściej wpadać :) licze na to samo :D

Unknown pisze...

Hej!! Fajny wpis. Bardzo dobrze, że masz pasję.

Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo ;D

P.S Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz.

MALINKA <3

Madalina pisze...

mega
Ps. fajny blog, moze obserwujemy ?:)Odwdzięczę się tym samym :)

Klaudia pisze...

śliczne! też chcę tak umieć O.o

Łoś. :) pisze...

Super rysunki ! :* Obserwujemy? :* Ja już dodałam :)

paulinal pisze...

Pierwszy rysunek, boski :)
Ja niestety nie mam talentów takich typowych manualnych, ale mam talent do robienia sobie przypału haha ;)

Paulina pisze...

Genialnie rysujesz !

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania o obserwowania mojego bloga ; )

Katherinek pisze...

masz talent ;)!
buziaki
w wolnej chwili zapraszam

Stylish Blog Story pisze...

masz talent!:)

Emsils pisze...

Witam!
Niedawno powstała nowa ocenialnia blogów. Ocenialnia Blogów Emsils. Dopiero zaczynamy. Może zgłosisz się do oceny Twojego bloga? To nic trudnego! Nie musisz wklejać żadnego linku naszej ocenialnii do Twojego bloga - wystarczy tylko, że się zgłosisz!
Pozdrawiam.
Ocenialnia-Emsils.blogspot.com

Unknown pisze...

Masz talent. Zazdroszcze ;)

www.izabielaa.blogspot.com

Nowakosiaaa pisze...

Tak ja już pisałam, pierwszy jest świetny:)
Zapraszam na konkurs!
Do wygrania kosmetyki z CLINIQUE
http://nowakosiaaa.blogspot.com/2013/03/competition.html