czwartek, 28 marca 2013

Muzyka

Hejcia ;* dawno mnie tu nie było, więc dziś postaram się coś napisać :) 
Napiszę o muzyce, ponieważ ostatnio bardzo dużo jej słucham. Uwielbiam metal, rock i rap. Dla niektórych może się to wydawać dziwne połączenie, ale tak właśnie jest. Metal ma brzmienie, a rap duży przekaz. Ostra muza to wolność, szaleństwo. Nie rozumiem ludzi, którzy nie akceptują innych stylów muzycznych, których sami nie słuchają. Przecież muzyka ma zbliżać ludzi, a nie ich dzielić. Ma być lekiem na wszystko. Legalnym narkotykiem. Smutne jest to, że ludzie tego nie rozumieją i sami tworzą sobie problemy, czy granice. 


A Wy jakiej muzyki słuchacie? A może sami ją tworzycie? Piszcie w komentarzach :)) 










11 komentarzy:

Akinimod pisze...

Ja słucham głównie rocka ;) za rapem nie przepadam, choć kiedyś bardzo lubiłam

Anonimowy pisze...

Fajnie napisałaś ten post ;)
Ja słucham głównie rocka i popu ale metallice też lubię, brat mnie nią zaraził ;p W ogóle to w jakimś stopniu każdy rodzaj muzyki lubię i słucham.

Anonimowy pisze...

Słucham różnej muzyki :3. Pozdrawiam
i zapraszam :
verranowe.blogspot.com/

n pisze...

ja na ogół słucham innej muzyki ale czasem tak dla przyjemności puszczam rocka <3
zapraszam do nas ;)

Unknown pisze...

ogólnie słucham wszystkiego co mi się podoba ;)
ruedeparadise.blogspot.com

martynkam. pisze...

zgadzam sie ze stwierdzeniem iż muzyka ma zbliżac ludzi <3
ciekawy blog <3 i świetnie piszesz <3
zapraszam:* będzie miło jak wpadniesz i skomentujesz <3
http://martynka-stylowa.blogspot.com/

Eliza Pellicone pisze...

love this post :)
like your blog,would You like to follow each other ? just let me know dear :)

XO MP

Emsils pisze...

Witam!
Ocena Twojego bloga już się pojawiła. Zapraszam do przeczytania i skomentowania jej.

MISTEJK. pisze...

ja słucham metalu i rocka :) Głównie Metallica , Gunsi , Iron Maiden ,lubię też Happysad i inne ;)

Anonimowy pisze...

Rock, metal

Trafiłam na Twojego bloga całkiem przypadkowo i stwierdzam, że chcę więcej takich przypadków :)

Niestety w moim otoczeniu nie jest akceptowana inna muzyka niż techno, pop, rap i disco polo. Jestem jedyną osobą z mojego otoczenia, która tego nie słucha.
Nie mam problemu do ludzi lubiących taki gatunek, jednak ja jestem często dyskryminowana. Zawsze; ''o jakie darcie japy, jak ty możesz takiego słuchać'', albo ''jakie pojebane''.
Trochę szkoda...

Unknown pisze...

Właśnie większość moich znajomych nie akceptuje muzy której słucham ... ale mam to gdzieś :) Tak jak napisałam w notce...muzyka ma być czymś co daje szczęście, mi daje...A TU WŁAŚNIE O TO CHODZI. Nie przejmuj się tymi znajomymi, po może po prostu nie rozumieją takiej muzy :))