wtorek, 12 marca 2013

Grunge

siemacie ;* Grunge to styl który w szczególny sposób mnie ciekawi i inspiruje. Właśnie ciuchami tego stylu zamierzam uzupełnić braki w mojej szafie. Dzięki stylowi grunge można powrócić do lat 90 - w tedy styl ten ewidentnie królował wśród  młodych, zbuntowanych i cieszących się młodością ludzi :) 
Gdy chcesz się tak ubierać, musisz to po prostu CZUĆ. Jeśli jesteś szalonym, wyluzowanym, niebanalnym i słuchającym ostrej muzyki  człowiekiem...ten styl jest właśnie dla Ciebie :D Fajnie jest nie tyle, modnie się ubierać, co poprzez noszone ciuchy pokazywać innym część swojej duszy. 
Osobiście będę starała się ten styl zmieszać z innymi, bo przecież zabawa modą to świetna zabawa. 












5 komentarzy:

Adrianna pisze...

Grunge strasznie mi się podoba, chociaż nie mam z nim specjalnie niczego wspólnego :D
Nominowałam cię do Versatile Blogger Award :)
fashion-the-passion.blogspot.com

VM pisze...

Grunge jest niezwykle oryginalny, ale sam wydaję mi się strasznie ciężki. Co innego łączenie go z lżejszymi, delikatniejszymi elementami c:
Obserwujemy? :>

Unknown pisze...

ladyrockmoon.blogspot.com no racja :) fajnie jest mieszać grunge z np delikatnym, dziewczęcym stylem. Dla mnie nie jest za ciężki, ale podobają mi się też ciuchy w innym stylu więc postaram się to wszystko jakoś pogodzić :D

Klaudia Wawrejko pisze...

uwielbiam grunge'owy styl! świetne inspiracje.

zapraszam do mnie, może obserwujemy?
http://crystallizedspirit.blogspot.com/

Sztuka składania pisze...

lubimy te klimaty ;)

+ do obserwowanych ;)

Pozdrawiamy
www.sztukaskladania.pl