poniedziałek, 11 marca 2013

Hard 17

Cześć wam :)  Jennnyyyyyyyyy jak ja kocham moich przyjaciół <3 Zaskoczyli prezentami, życzeniami no i 3 melanżami ... przez cały weekend wędrowałam z  imprezy na imprezę :D W końcu 17 urodziny to nie byle co XD  Fajnie, że to wszystko było tak z serduszka, w zupełności szczere. Hahahahahahaha chyba to co mi najbardziej utkwi w pamięci to moja the best kumpela budząca mnie z kanapkami i gromnicą w rękach ( tort i ''świeczka'') XD myślałam, ze padnę. Świetne to było. Wszystkim życzę takich wspaniałych przyjaciół. Nie muszą być liczni, WAŻNE ŻEBY BYLI   I BYLI PRAWDZIWYMI. Macie parę zdjęć z jednego z melanżów :) 

problem? 
 W Ani obudziła się dzika BESTYJAA 
 z serii : 'tak dziewczynki, zróbmy sobie normalne zdjęcie'
 kolejny zamach na moje życie ... była jeszcze próba podpalenia.
 Tajna misja i niszczenie krwawych dowodów 
vodka?! yes yes yes 
STRIPTIZERZY NA WŁASNOŚĆ ;___________;

Brak komentarzy: